1. İhraç edilecek eşyaların İhracat mevzuatı çerçevesinde gerekli çalışmaların yapılması.
  2. İhracatta TEV uygulamaların kontrol ve takibi yapılması.
  3. Hariçte İşleme Rejimi uygulamalarının kontrolü ve takibi yapılması.
  4. İhracat esnasında Alıcı firma tarafından istenen evrakların ( Sağlık Sertifikası, Kontrol Belgesi,A.TR Belgesi, EUR-1 Belgesi, Menşe Şahadetnamesi, Konsolosluk tasdikli işlemler, vb ) hazırlanması, temini ve takibi yapılması
  5. İhraç Eşyası ile ilgili G.T.İ.P. ( Gümrük Tarife İstatistik Pozisyonu ) tespiti yapılması
  6. İhraç eşyalarına ait vesaik evrakların ilgili kurum ve kuruluşlara teslimi ve takibi yapılması.      İhraç Eşyalarının Muayenesi ve işlemlerinin kontrolü ve takibi yapılması.Geçici İthalat Rejimi kapsamında ithal edilen eşyaların ihracat sürelerinin takibi yapılması.
  7. İhraç edilmiş ürünlerin ilgili vesaiklerin hazırlanarak tasnif ve İhracatçı firmaya teslim edilmesi.